joi, 24 septembrie 2015

Momente când muzica îți tratează sufletul!

Nu trebuie să fii în depresie, nu trebuie să ai sufletul rănit... uneori chiar și atunci când știi că ai tot ce îți dorești, ai nevoie de tratament. Sufletul are nevoie de asta, el e cel rănit. E cel care uneori simte că lucrurile nu merg așa cum ar trebui.


Cred că în așa momente muzica te poate ajuta.

Oi fi eu realistă sau puțin mai diferită, pentru că puține lucruri îmi pot atinge sufletul. Însă uneori fără să-mi dau seama, am nevoie de momente de singurătate, o muzică bună și gânduri lipezi. Pentru așa zile și pentru așa momente am găsit în sfârșit piesa perfectă. Sper să te ajute și pe tine să-ți tratezi sufletul și să te liniștești. Simt că în aceste momente nu te simți prea bine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu