vineri, 15 aprilie 2016

De ce societatea inhibă oamenii talentați!

M-am confrutat și eu cu asta. Nu zic că aș fi un om tare talentat, însă cred eu că am ceva talente. Unul din ele este faptul că ador, da îmi place la nebunie să spun adevărul. Din păcate însă, am doar de suferit de pe urma asta.

A lucra într-un oficiu unde majoritatea sunt femei, este al nabii de greu. Parcă doar își spui offul, spui și tu emoțiile pe moment în voce tare și te trezești în oficiul șefului. Cică de ce ești nemulțumită în ultima vreme. Păi am și eu zile grele, am și eu zile când aș trimite pe toți câți mai departe – însă vezi că trebuie să mă abțin. Că vezi dragă, unii oameni nu pot suporta adevărul.

Așa se întâmplă și cu oamenii talentați. Cei care vin, lucrează din plăcere, încep a face ceva frumos și deosebit, însă din cauza că societatea vrea ca totul să meargă după unele reguli, scrise de niște frustrați, ești nevoit să te confomez și să faci cum își zice. De ce? Pentru că în ziua de azi a supravețui înseamnă a avea bani. Fără ei mori de foame... dar tare puțin susțin adevăratele talente.

Of, pe azi asta am avut de spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu